top of page

我有我節奏 - Kyle Anderson


當時不與我嗰陣,你會點做?

你會選擇改變自己,去配合大勢。定係堅持自己,硬闖一條血路?

Kyle Anderson,UCLA2年級畢業生。對我嚟講,佢係一個異數嘅存在:6'9"身高,佢喺大學掛名SF,其實係一個PG。帶波上前,策動攻勢,幾乎都係由佢一手包辦。當時睇到佢,我係眼前一亮。首先,高佬打PG,令我諗起Magic Johnson。但更重要係,佢作為一個PG,佢嘅傳球視野同指揮能力,我係非常欣賞。而且佢基本動作同球場智慧,亦比一般人成熟。令我開始留意呢個球員。

但欣賞過後,我對佢嘅擔心亦隨之而來。欠缺個人得分板斧,內線單打把握力一般,甚至不一、不二、不三、不四嘅風格,都已經唔係最大問題。最大問題,可以由佢嘅花名得知‧‧‧‧‧‧

Slow-Mo

對於現今NBA講求速度,爭取快攻嘅年代,佢嘅打波節奏,完全係同NBA格格不入:無論射波、剷籃,總之佢做乜嘢,都係慢條斯理。所以,雖然佢有唔錯嘅技術同腦筋,但我都唔太睇好佢當時Draft Pick嘅行情。最後,佢亦如我所料,以31st Pick加入馬刺。

加入馬刺時,有唔少人都覺得佢好有運。因為馬刺陣中,有一位同樣以慢見稱嘅Boris Diaw,大家都相信Anderson可以從中學到唔少,甚至幻想緊佢會係Diaw嘅接班人。

但Anderson同Diaw唔同,Diaw佢係一個可以1~5號位都打到嘅全能球員。Diaw有熟練嘅籃底步法,同埋唔錯嘅3分能力。但Anderson就更似係一個偏向後衛打法嘅球員,而且外投能力只係一般。加上Anderson以往有球權在手,去到馬刺時,一缺乏持球時間下,佢NCAA時嘅表現完全唔可以反映返喺馬刺隊度。即使上季季初,隊中主力SF Kawhi Leonard因傷缺陣,Anderson亦未能以表現令球隊為佢留有一席位。最後,Anderson嘅新人球季,就喺D-League度結束。

經過一季後,Summer League度再次見到Anderson。經過一季後,佢好似繼續Slow-Mo,但同時,佢亦有所改變。

佢打波,依然冇一點爆發力。佢落場時,佢依然冇太多機會持球策應。但佢精進咗嘅中距離pull up,剷籃後嘅running shot,仲有加強咗嘅背籃轉身動作,令佢得分上俾到威脅對手。同時間,佢嘅Slow-Mo打法更係博犯規嘅怪招。好興喺2步上籃時突然放慢速度,加上佢用身型去保謢上籃,好多時,後追嘅對手都會俾佢陰到撞咗埋去,無啦啦就送多球罰球俾佢。雖然射波起手唔快,但佢反而加以利用,誘使對手上前block shot,然後立即改為pump fake後再帶到更open嘅地方起手。另外,當攻勢行得唔順時,佢永遠係身一個走到適當位置去救play嘅人,佢以佢嘅球場閱讀能力,即使唔再係球隊嘅主控人物,佢依然可以令球隊進攻保持流暢。最後,佢總算拎到職業身捱第一個個人獎項Summer League MVP,球隊亦成為Summer League冠軍。雖然唔係乜嘢大成就,但總算係個好開始。

雖然馬刺嘅正選SF位,如無意外都會係Kawhi Leonard嘅囊中物,但主力替補上,其實同位置球員並唔係咁多。Anderson要爭取一席位,始乎並唔係冇可能。

當時不與我,有人會改變自己,有人會堅持自己。但其實係有第三個選擇:忠於自己風格去精進自己,做到既不隨波逐流之餘,亦可以融入世界之中。

Featured Posts 
尚無標記。
bottom of page